Jobbigt

Jag gick och la mej 2 igår. 2 på dagen. Efter en av de jobbigaste nätter ever med 3 dryga killar som vägrade att sova och hoppade runt och lekte typ krig på mitt rum. Blev ju helt fel, vände på dygnet totalt. Vaknade sen 11 på kvällen och var pigg. Men lyckades somna om och sov till halv 9 idag. Så det blev ganska bra trots allt xD 

Dagen idag började med att jag fick springa ut och jaga hästapållar. Hajen och Zirco hade hoppat GENOM staketet. Great lixom. Men ja, nu ska jag blogga om mina inköp på falsterbo osv, sen rida och sen åka med pappa till halmstad. 
See u

Kommentarer
Postat av: emilia

hej hej! var ni i Falsterbo? :D

2011-07-11 @ 10:18:32
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-11 @ 10:55:58
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0