Ät baaajs

jag är så mogen.

Tänkte uppdatera lite om hur min ponny mår. Hon va ju som sagt JÄTTEFIN förra veckan. skulle tävlat iadg, men tävlingen blev inställd (för få anmälda). Kanske lika bra det, för Maia har dratt på sig någon hemsk förkylning, äter knappt och har rasat i vikt. När jag red henne här om dagen var hon jättehängig i handen och gick inte fram, och blev supersvettig. Igår hade hon tempen 40,4. Och det är ju inte normalt... Jag kan inte mer än hoppas på att det inte är något allvarligt.

Alltid ska det komme något i vägen. Det kan inte bara vara raka spåret, så som vissa har det. jag kämpar verkligen, jag gör ALLT för min ponny och jag vill mest av allt att hon ska må bra, linementar, masserar, stretchar, gosar och är ute hos henne så mycket jag kan. Men alltid ska det komma något i vägen. Jag älskar henne över allt annat, och man ska inte ha sin ponny som en tävlingsmaskin, men det är ju faktiskt för att tävla jag har henne. För att tävla och nå framgång och ha så roligt som möjligt på vägen. Men någon vill inte att det ska funka för oss. På sista tiden har vi fått för många käppar i hjulet. Det tiden vi har kvar tillsammans vill jag ska bli den allra bästa!
I will never stop fighting for you baby♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0