Dagarna går

Igår fyllde jag 15. Men jag känner mej inte ett dugg äldre. Jag fick bara pengar i present, så nu är jag rik. och en jump in. 

Idag red jag Maia, hon gick ganska bra. Mamma fotade så imon kommer det bilder. Dock blev jag lite ledsen när jag såg bilderna, för jag insåg att jag börjar bli för stor för Maia.. Det gör ont att se. Jag vill inte vara stor. Jag vill vara liten och kunna rida henne alltid :( Men tyvärr är det ju så. Jag växer, och det gör inte Maia. Alla ryttare växer ju någon gång ur sina älskade ponnypluttar.. Även fast man inte vill inse de

Såhär liten skulle jag vilja va alltid..

Man blir tråkigare och längre, fulare och tjockare. Det finns fan ingen mening med att bli stor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0