Schabrak

Tänkte lägga upp bilder på alla mina schabrak. De är inte jätterena men men ;)

Alla: (saknas några)

Blå med musse: Köptes på Fälttävlingarna i Övedskloster typ 2005.
Blått pessoa: Köptes begangnat på en hopptävling i hässleholm.
Rött JW: Köptes på Skandinavium.
Rött skit: Extremt fult urtvättat schabrak som jag har haft sen 1800-talet.

Rosa: Fett gulligt schabrak som jag köpte på ett ställe som heter Pang.
Hemmagjort: HAHAH schabrak som jag har gjort i slöjden. Aldrig använt.
BR: Älskar det. Köpt på mässan i stockholm.
Orange: Köpt på Ullared. Jättetunt dressyrsschabrak, men funkar när man har padd :)


Agria: Hahah, köpt på mässan i Göteborg. Fattigt att köpa ett agria schabrak, men vi visste väl inte bättre ;)
Modern horse: Sponsrat, från modern horse. Fett snyggt schabrak, lite tunnt bara.
Gult GG: Köpt på skånsk ridsport
Grönt GG: Köpte de på Flädie. Står Siwan Mai på andra sidan (a)


Dressyr Jacson: Köpt på Falsterbo. Stog att det var storlek ponny men Maia drunknar i det.
Dreddyr Grått: Vann det med Chaplin på en hopptävling, men det är mer ett dressyrschabrak. Skitfult.


Lila Jacson: Grymt fin färg, som Maia lyser i. Fått i present av mamma :)
Grönt Lamicell: Mitt absoluta favorit schabrak. Älskat fägen, och passformen och jao, det äger!
Vitt dressyr: Från Hööks, har haft det sen Chaplin tiden.


Horze: Köpt på tävling i Flyinge, bra att matcha till.
Julschabrak: Köptes hem från Börjes, till någon julhoppning. Sjukt gulligt :)
Svart: Köpte det på Falsterbo, för jag hade för mycket pengar kvar och ville ha något annorlunda. Tycker att det är sjukt fräckt!


Och här har ni nästan alla på hög i mitt skåp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0