Siwan Bajs

Jag är CPglad för att Maia är världens bästa. Allting är toppen great med henne nu och hon luffar på som tåget. Är pigg och glad och hoppar och studdsar. Ett litet kraftpaket är hon, och hon skjuter iväg så fort vi kommer till ett öppet fält. 
Jag älskar henne mest av allt, helt enkelt.
Det är faktiskt ganska mysigt att lulla runt här hemma med henne utan några specifika krav och så, nu har vi ju inga tävlingar inplanerade och det är faktiskt ganska mysigt, även fast jag såklart saknar att tävla. men vi får vänta med det några månader till. Jag har kommit fram till att det verkligen inte är någon brådska med något. Vi får ta det i den takt det blir. Jag har hela 3år kvar på henne ju!
Hela jag har blivit helt lullig och jag känner mig som en spegetti typ, eller en deg. Bara helt kravlös och platt eller något. Eller så är det bara just nu för att det är natt och jag är trött. Hahahahahah fan vad jag är fett random. Nu ska jag sluta sriva meningsöst babbel och ta och sova tror jag. Jag är kissnödig.....
Gondatt mina små aprumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0