slutspurt i skolan

tjaoo,
det var några dagar sen nu, haha.
Men jag går ju på Kunskapsskolan och de är ju en friskola, så var tvungen att fixa min ombömern, så de blir så bra som möjligt, därför har jag inte hunnit blogga spec mycket :/
I måndags så tränade jag min plutt för Kristina, jag kan säga att det var ett hårt pass, som behövdes... I vissa lägen hade jag seriös lust att strypa henne, men det gick bra tillslut :)
I tisdags så klippte vi henne, jag vet att man egentligen inte ska klippa dom på sommaren, men hon hade så mycket päls att det är sjukt... haha, och sen glömde vi klippa halva rumpan, så det får vi fixa idag xD
och igår så red jag dressyr för mamma, hon e verkligen awsome ändå :)
Och Qaiza gick så bra i slutet att det var sjukt galopp - halt - galopp på tygeln, underbar ponnyplutt man har asså :)
Så nu idag så ska man packa o sånt shit sen så drar man på meeting till björbäck imorrn.
det kommer nog bli någon liten uppdatering i Björbäck, då jag fick ny tele igår, som jag tror har gratis internet.
Jag fick........x10 mini
bilden vill inte komma -.-'
ajj, nu tror jag att jag ska gå upp, då jag har mycket att göra :p
puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0