Tripp

Tog en tripp till Nova nu på kvällen med mamma. Hade tänkt köpa något par shorts och lite kläder. Men jag fick inte någonting alls med mej hem förutom en ny kudde och konfapresent till min kära vän Stephanie. Jag hatar att handla kläder. Hittar aldrig något jag tycker om. Jag är fett irriterande ibland tycker jag.
Inköpet: 
'
Fett mysig är den (a)

Imorgon drar jag till Malmö till min syrra. Hon är nere här nu under sin semester (bor vanligtvis i sthlm). Och hon fyller dessutom år idag! Grattis till henne. Saknar henne som fan! :(
Och sen är det Steffis konfa på kvällen, och då sove jag där. Så antar att inläggen kommer vara få imorgon!
Gondatt älskade vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0