snart nutte då

hhej,
nu har jag precis, elr för ngn timme sen, kommit hem efter en flummig dag i skolan xD
igår i stallet så bytade jag box på nutte, så nu står hon i en fin box med fönster ut på stallplanen, den är också väldigt ljus :) anledningen till att jag flyttade henne var att vi har 5 dräktiga ston i stallet, och det finns en liten del i stallet med 5 boxar och så kan man stänga dörren där, där stog Qaiza innan. men nu har alla dräktiga ston flyttat dit, det blir mycket enklare då :)
så igår mockade jag bara ut allt skit från hennes gamla box, så idag måste jag typ tvätta fönster (hon hade ett där oxå, men hon kunde bara kolla ut mot ridhuset...), skura, ta bort spindelväv, så det blir nog ingen ridning idag :(
igår däremot så red jag ut nutte barbacka *stolt* det gick ganska bra, förutom att hon typ hoppade fram när vi vände tillbaka mot stallet x) älskade nutte <333
jag ska snart till henne, ska nog bara äta först :)))
jag ääälskar denn bilden på henne :') <3
jaooooo, see ya some time :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0