Adseke RC

Nu sitter jag vid köksbordet på min PRAO plats. Jag superdiggar stället, här e skitfin natur och alla är verkligen jättetrevliga.
I morse kom det nya hästar. En jättefin svart ponny med stor vit snopp. (hahah misstolka nt) den ska jag förmodligen rida imorgon!! hoppas de
I morse red jag Ramona, hon hade tappat en sko, så hon va typ halt :(
Sen red jag Cirkline, hon va brunstig som fan och vägrade att gå frammåt.
Sen red jag Maia (min egna)
Sen red jag Dian, hon var verkligen superduper härlig. En D-ponny som ser ut och känns som en liten C.  Men hon var verkligen min typ av häst. Hon slog som fan med huvet i början. Men gick super i slutet!

Tyvärr får ni inga bilder för man kan inte ladda in de på min Mac -.-

Kommentarer
Postat av: Bieber Cash

Sv: Åh vad roligt med nya läsare! Det är alltid kul! :)

Ojdå, det låter inte som om det blev så mycket sömn för dig... :S

Vad roligt att du gillar den dock! :) Sånt värmer alltid att höra! :)<3

Tack så mycket för din kommentar, hur fin som helst! :) <3



Kram Kram <3



//Bieber Cash

2011-05-23 @ 17:45:28
URL: http://biebercash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0