Busy weekend

I helgen är jag fett busy, men det gillas!
Imorgon drar jag och Alice direkt in till Trianglen efter skolan och shoppar. För på lördag ska vi nämligen in till Turning Torso och modellfotas! Såndär gratisfotnong och det kommer bli otroligt roligt!

På lördag ska även både Caddie, Chino och Maia ridas så Alice får hjälpa mej med Chino.

På söndag är det Konfa gudstjänst. Trevligt värre, och efter det ska jag sova sova sova. För annars kommer jag vara död nästa vecka. Så min helg är full av kuligheter, därför kommer bloggandet kanske bli lite bad. Men int säkert. Jag ska göra så gott jag kan :D




Kommentarer
Postat av: e.l.f Cosmetics Skandinavia

Vad kul med fotosession! ^^ Då räknar vi med att det kommer upp bilder backstage och efter? ;)



Vill passa på och tipsa om att vi har väldigt bra erbjudande nu på e.l.f Cosmetics. 20% rabatt på hela sortimentet! Vi erbjuder bra smink till väldigt låga priser. Tex nagellack 15 kr. Och vi testar inte vårt smink på djur, bra va? :)

Gäller på beställningar över 105 sek. Använd dig av koden 20PLENTYEU innan kl 13.00 IDAG fredag. Dela mer än gärna med dig till dina läsare alt. facebook. :)



Hälsningar,

www.eyeslipsface.se

2011-05-06 @ 09:46:51
URL: http://www.eyeslipsface.blogg.no
Postat av: Sarah Carlsten!

ha en fin fredag! ;)

2011-05-06 @ 12:35:58
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0