Läget lixom

Tjallooo.
Bloggningen har legat lite långt ner på att-göra listan den senaste tiden, så det har helt enkelt inte blivit av. Men det blir det snart ändring på, sör imorgon får jag min nya skoldator :D
Me like
Chino
Va iväg och tränade idag med Chinoponken och han gick jättebra! Finns inte så mkt att säga om de. Vi hoppade bana och han gjorde det utan problem.
Maia
Har ridit henne lite nu, och hon börjar faktiskt lossna känner jag! Känns nästan som en helt annan ponny! Hon tar vänstertyglen mkt bättre nu vilket ju är underbart och hon är jätteglad (oftast, ni känner Maia, haha) och det är roligt att rida henne igen.
Caddie
Han har haft ont i ryggen pga att dom bytade padd på honom, och den nya funkade han inte med, men han tävlade i helgen och nollade 110 så ska rida honom fredag och lördag :)
Så ser det ut på hästfronten iaf.
Jag vill ha ny utrustning!! Har brist på schabrak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0