Låt mej

Låt mej få vara en trotsig tonåring
jag kommer bli vuxen.

Låt mej få skrika och springa min väg,
jag kommer att återvända

Låt mej få hitta min egen väg,
jag kommer endå att söka.

Låt mig få snubbla,
jag kommer att resa mej.

Låt mej få deppa och vara sur,
jag kommer bli glad igen.

Låt mej få hitta mitt eget liv,
jag kommer endå lämna er snart.

Låt mej få ha mina hemligheter,
jag kommer att berätta dom sen.

Låt mej inte bli sårad,
jag litar ju på er.

Låt mej få prata när jag behöver,
jag klarar inte det här själv.

Låt mej få gå när jag är redo,
men släpp mej inte helt.

Låt mej få komma igen
och vara liten,
jag vill inte alltid vara stor

Hur bra är inte denna?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0