Mobilen tog simborgarmärket..

Hej,
igår så gjorde jag de sakerna jag skulle o va med Hanna samtidigt :)
Tyvärr så glömde jag att ta solkräm o jag e ju blond, så mitt pigment är väldigt känsligt. Jag ser ut ungefär som en polkagris, för solen tog mer på benen ä på armarna o så :(
Men sen gick jag o Hanna till bäcken, där försökte min telefon ta simborgarmärket, men hon drunknade på vägen :(
Så nu har jag fått låna en telefon av en kompis, tack :)
denna :) Tyvärr dampar deh emellanåt o har en sprängd högtalare, menmen, bättre än inget :p
idag va skolan som den brukar :p
Jag ska träna idag och det ska Mathilda oxå, vi har köpt nya hinder i stallet och det kommer komma fina bilder i alla fall på Mathilda idag :)
skriver mera sen, seeees

Kommentarer
Postat av: emma

svar: ah, men hann gå hem innan du startade :(

2011-05-24 @ 14:28:27
URL: http://eeemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0