Och Mathilda sa att hon var tråkig?

Hejsan,
MAthilda sa att hon va tråkig som inte hade uppdaterat på en dag, men jag själv har inte uppdaterat på gud vet hur länge, menmen.
Igår vaknade man vi 10 tror jag, sen så åt jag frukost o gjorde lite svenska. Sen åkte jag och mamma till stallet och satan va pigg min ponny är, Jag vet att jag köpte en pigg och svår ponny, men att hon ska hålla på att resa sig och studsa och slå bakut bara för att hon ska få galoppera fortare är inte okej! Menmen, jag får väl leva med det, jag menar jag har ju gjort det i snart ett år :)
Men, jag red henne på banan och det gick väl okej, hon är svår i vänster varv, då hon inte riktigt vill jobba under sig med höger bak.
bild från Tingsryd förra året :)
Sen så åkte jag till skrylle och sprang 3 km på 14 min 49 sek (!) och jag blev jättenöjd med det resultatet :) Men sen va jag så trött att jag höll på att svimma nästan...
Efter skrylle åkte familjen till staffanstorp till våra kompisar där. Sen gick vi till bonnamarknaden o va där i ett par timmar, det var inte spec kul, men med en kompis blir det mycket roligare :) När vi gick förbi ica i staffanstorp så kom jag på att det var exakt en vecka sen jag var där sist, på minuten :p
Sen så åkte vi hem och jag gick o la mig, för jag var jättetrött ;)
Idag så vaknade jag lite innan 10 och gick upp.
Det ända jag vet att jag ska göra idag är: sola (!!!!!!), stallet och läsor :/
uppdaterar mera senare idag
3 dagar kvar <3
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0