Var tar tiden vägen asså?

Hejsan svejsan.
Nu har hela helgen gått och imorrn är det måndag igen. Denna terminen har gått så jäkla snabbt asså ;o
Jag kommer så väl ihåg dagen 10/1 - 2011. Dagen då jag gjorde intagningstesten till KS, och nu är terminen slut om bara två veckor, herregud säger jag bara.
Som vanligt glömde jag ju kameran när jag åkte till stallet, men ni kommer få bilder på fölen :) Speciellt när vårt föl kommer också, 5 föl som busar i en hage, YAY (y)
Aja, dagen har väl inte varit så speciell, var somsagt med på Gustavs 10 - års laserdome kalas, dock fick jag inte spela :(
Efter det så rensade vi i trädgården ungefär en timme. Vi bygger om så det ligger typ 798759 ton skräp i vår "trädgård" så vi gör vårt bästa för att plocka undan så att det blir snyggt :)
Efter det så åkte vi till stallet, ni får mer info om det i ett annat inlägg. Kom hem för typ en halvtimme sen o sen så ska man äta o kolla finalen av Mästarnas Mästare.
Kommer några till inlägg idag bla annat bilder som Mathilda tog på mej i Flyinge :)
see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0