NH

hejsan,
igår så var jag i stallet, men jag får ju inte rida förrän typ imorrn, så jag longerade henne.
Hon gick som en robot och lyssnade jättebra på mig.
Efter det hade jag tänkt släppa henne lös, men hon följde efter mig och då tänkte jag att det var ett bra tillfälle att öva NH.
Så med henne lös så gick jag - stannade - gick jättesakta - stannade - sa till henne att stå stilla - började springa. Och hon stannade till och med i traven sen bara jag gjorde det behövde inte använda rösten, utan hon var så uppmärksam på mig. Min fina läskiga, allmänt skumma ponny <3
Vet inte om jag får rida idag, får väl försöka tjata lite...
Mathilda, den duktiga fotografen.
nu ska jag snart dra till skoooolan,
pusshaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0