Tävling i Sösdala

Tävlade ju förra helgen med min prinsessa och har inte skrivit om det än... Tävlingen var på en stor grusbana utomhus, och Maia går inte bäst ute, men hon gjorde bra ifrån sig endå tycker jag!

LC 0-0fel
Hon var itne riktigt framme för skänklen och letade inte hinder, men hon hoppade allt precis som hon skulle och vi slutade på en 3:e plats. 

LC 0-17fel
Finare i denna klassen, men fortfarande inte riktigt framme. Vi gjorde en toppen omhoppning fram till sista hindret, där jag ville alldeles för mycket och tar en väldigt snäv sväng. Hon stannar naturligtvis, men det var helt mitt  fel. Kommer på det en gång till och hon stnnar igen. Förmodligen eftersom hon är så rädd om sig, och hon blir ofta rädd när hon har kommit fel och så. Så sen tog jag en långlång sväng, skrittar lite och klappar henne, kommer på igen och hon flyger :) 

Nöjd med dagens resultat endå. Missarna var helt mitt fel, så ponnyn gjorde allt hon skulle!
Tog bilder med min mobil, men vet inte vad felet är med den för man kan inte lägga in dom här... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0