sjuuk

Okej,
nu har jag världens bästa ursäkt tlll att jag inte bloggat och det är att jag har vat sjuk sen förra fredagen alltså i över en vecka -.-
Egentligen skulle jag ju tävlat i flyinge idag och imorrn och sen i skabersjö nästa vecka, men det får jag inte !
arrrggghhh, jag blir så jäääkla lack på det här asså!
Så har jag inte kunnat va i skolan heller på hela veckan så jag har missat jättemycket och så har jag inte träffat mina kompisar heller D:
asså faan, när det började gå bra, då ska jag bli sjuk, så nu måste vi göra om hela tävlingsplaneringen, jag vet att den 12 eller 13 / 11 ska jag va med i dressyr allsvenskan iaf..
nu blir jag så lack att jag inte kan skriva mer.

fina ponny :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0