Designen+film

Som ni ser så håller bloggen på att få en helt ny design :) ska snart åka och träna dressyr så jag hinner inte fixa mer på den nu, men ikväll händer de grejer ;)

I helgen på tävlingen fick jag frågan om jag ville vara med i div || finalen i dressyr, de var nämligen en ponny som hade blivit skadad så dom hade en för lite. Och naturligtvis sa jag ja, man måste ju ställa upp för klubben ;) Så på söndag ska jag till Ystad och rida min andra dressyrtävling. I en final. I lag. haha, jag kommer dra ner laget så vi kommer typ sist (a)

Slänger in en dagens låt också, för jag knarkar den just nu:

Jessie James - I look so good (without you)

Kom på att jag heller inte lagt in filmerna från helgen, så här kommer LBn. Har inte hunnit lägga in LAn på youtube, och min movie maker finkar inte, så jag kan inte sätta ihop dom :(
Det är jättedålig kvalitée på filmen för det var skit på linsen -.-

Kiss and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0