Maia 12/9

Var ju som sagt och tränade idag. Först hoppade hon sjukt bra! Flög över hindrena helt ljudlöst och känndes superbra. Sen var de nog en kombination av att hon blev lite trött, jag red inte tillräckligt bra och massa :S så då blev ingenting bra! Men ja, ska träna på fredag igen, så då får vi hoppas att det blir bättre då!
Även fast vi har det svårt iband, så måste jag lära mej att ta nya tag, och fortsätta jobba, min ponny är inte den lättaste att rida, hon är lång och har lätt att gräva ner sej lite. Men vi har kommit en bra bit på vägen, och jag kommer fortsätta kämpa tills vi har nått dit vi vill!
Kommer bilder och så sen :)

I'd rather die tomorrow than live a hundred years without knowing you♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0