Älskling



I was born to tell you I love you
Fyfasen vad jag älskar dej Chaplin. Varje gång jag ser dig i ögonen ser jag oss. Dedär ögonen. Så mycket dom har varit med om. Så många gånger jag har sett in i dom, och insett vad jag har. Insett att utan åren med dej, skulle hälften av mej inte vara jag. oavsett hur mitt liv ser ut om tio år så kommer jag aldrig, aldrig att glömma de ögonen, alla ögonblicken vi har haft tillsammans. Alla vinster, alla rejs, alla fajter, alla bus vi gjort tillsammans. Det är sinnessjukt att man kan älska någon så mycket som jag älskar dej. Så mycket kärlek det kan finnas i en människa. Alla de där känslorna brakade loss i mej under tiden jag hade dej. Du var en bästa vän, som alltid var vid min sida. Det var du och jag mot världen. Varje dag tillsammans skapade vi nya minnen. Varje ledig stund tillbringade vi tillsammans. Det finns inte tillräckligt mycket betydelse i jag älskar dej för att beskriva vad du betyder för mej. Du var mitt liv, bokstavligen. 1+1=1
Att skiljas från dej var det svåraste jag gjort i mitt liv. Men jag vet att du har det bra, du har en sån stor mage, för att annars hade du inte haft någon plats att förvara din tacksamhet och livsgnista, i din mage ligger det i tryggt förvar, och jag slår vad om att Emilia gör allt för att dina sista år ska bli dom bästa. Att hon tar hand om dej som du förtjänar, och älskar dej lika myckat som jag, det vet jag att hon gör. Du förtjänar allt.

Allting har ett slut. Men i minnena lever vi vidare, föralltid
Ser du stjärnan i det blå? Den lyser för oss två.
Du gav mej den finaste tiden. I hela mitt liv
Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0