ni börjar komma tillbaka igen

hhheejjj,
ni läsare börjar komma tillbaka igen, vilket e braoo :)
jag va ju somsagt i Ullared igår, det var jätteroligt och köpte mycket saker ändå....
Dock köpte jag typ inga hästsaker, för inget jag behövde fanns där :/
det blev ett grimsakft och en saltsten tror jag :p
Annars köpte jag ganska mycket kläder och filmer :)
så nu har jag en säsong Glee, en O.C och snarten till med OC :p
Jag ska till stallet snart och om jag hinner kommer jag rida, annars så klipper vi bara henne och så ska vi köra lite med apparaten, vi gör det 1 - 3 ggr i veckan :)
sen blir det tävling nästa helg oxå :)
i Åstorp, det blir LB + 5 och LA :)
måste fixa mina kval till msv ;)
Jag har kommit på att jag gör väldigt mycket smilisar när jag skriver..höhö, måste försöka sluta med det.
men jag måste göra lite skolarbete nu, så see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0