Hoppigaloppi

Har snatchat broshans dator så jag uppdaterar lite snabbt nu då!
Hoppade min fina idag! Första gången sen början av november. Hon gick otroligt jävla bra asså! Hopade helt awsome verkligen! Hoppade kring 1m och hon ba flög.
Jag tog min gamla magplatta som jag hade till Chaplin dock var den väldigt kort men tänkte att det var bättre än inget. Den gick runt iaf! (hon har ingen egen) Och tur var det att jag tog den! För när jag tog av den sen hade hon gjort 2 stora revor i plattan plus flera små...¨
Det blev inget västköp igår så vi ska sticka någon dag nu i veckan och då står också magplatta på inköpslistan! Hon fick sår i magen i somras av broddarna för jag inte hade en platta och det är otroligt onödigt, så jag känner att det är dags att köpa en nu...
Liten snabbis bara! Men om jag får hem min egen dator imon så lovar jag att uppdatera då om jag inte ska på unggrupp. Men ses och hörs gör vi i vilket fall.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mathilda <3

"När du rider tuttan! :D <33"



sv: liite sent svar, men bättre sent en aldrig^^

Men hur ska jag kunna ta dom sj? :)

Vi får "anställa" elin en dag ^^ :) <3333

2011-01-18 @ 19:05:33
URL: http://minipimpim.blogg.se/
Postat av: linda

Jättefin blogg!

2011-01-18 @ 20:33:46
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0