Ridningen

MAIA
Skrittade/travade ut Maia med mamma-Chino och Emilia-Chaplin. Hon hostade bara en gång i början och sen va hon toppen. Jag har verkligen saknat att sitta på den ponnyn! Hon är såå mysig och har världens härligaste steg!♥ Så nu eftersom hon va så fin och inte snorig elr ngt så ska jag börja sätta igång henne igen.

ZIRCO
Åkte med Emilia till ridhuset och red idag med. Han var verkligen hur fin som helst! Körde lite fortsättning på som jag red i förrgår och byggde på med slutor, öppnor, skänkelvikningar och gjorde lite förvänd gallopp. Allt gjorde han super! Jag är totalt in love i den ponnyn asså! Helt underbar är han! Jag och Emilia bytade häst och såg jättefint ut när hon red honom nu!

HAJEN
Gaah, ja han var ju allt annat än mjuk i handen. Haha. Han drog som bara den upp med huvet och ville inte sammarbeta alls. Men jag ställde och böjde och försökte rida honom lång och låg gjorde skänkelvikningar och försökte få honom mjuk. I slutet gick han riktigt bra han med!


Jag och Hajen på en prisutdelning i somras!

Vilka fina ponnysar vi har! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0