Bästavän

Jag saknar Chaplin. Jag saknar honom så ortoligt mycket. Jag saknar ALLT vi hade. Jag vill ha tillbaka honom. Jag vill inte att han ska flytta ifrån mej igen. Om jag fick önska mej en sak, av alla saker i hela världen. En enda sak, så skulle jag tagit tillbaka dej vännen. 

Ibland är mina tårar ostoppbara. Ibland är mitt leende bredare än huvet, när jag tänker tillbaka på minnen vi har tillsammans. När jag sitter i din box, och du lägger huvudet i min famn, är jag så lycklig. Jag blir en liten flicka igen, och de sprudlar i hela min kropp. Som när man var liten och skulle öppna den största julklappen.
Men klappen är inte längre min, och jag får inte lov att öppna den, jag får bara känna och skaka på den, men aldrig öppna den. För klappen tillhör någon annan nu..

Du var min allra bästa vän, och jag förstår inte hur man kan vända sej från sin bästa vän i hela världen. Men jag gjorde det, och nu får jag stå mitt kast. 
Jag sa att du var min vän, men jag vände min blick. Minnena kommer aldrig blekna bort. Vad du än gör, och vart du än går, kommer du föralltid finnas kvar i mitt hjärta


På din rygg är jag trygg, där är jag lyckligast i världen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0