Idag då ja

Godmorgon, eller det är kanske för sent att säga nu ? Jajaa, godmorgon i alla fall.
Idag så är jag jättetrött och ska bara chilla, för ingen kan träffas :/
Men är jättetrött, så det är kanske lika bra :p
Till stallet bär det av vid tre kanske, cyklar ut och sen kommer väl mamma och hämtar mej där kan jag tänka mig. Hon fick vila igår eftersom att jag va i Falsterbo hela dagen.
söt nöt i hagen förra tisdagen (samma dag som fölet kom)
hon börjar bli lite rund, så jag har dragit ner på lusern hacken till henne. Normalt får hon två "nävar" en gång om dagen. Nu får hon istället en liten :p
Jag kan rekommendera Lusern hack till er som behöver bygga upp muskler på er häst, det är mycket protein och blir på så sätt stärkande. Hästar blir oxå piggare av det :p
Ajja, pusshaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0