Bloggelibloggandet

Fy fasiken vad kass jag har varit på sista tiden. Kompisarna och sommarglädjen har slukat all tid från att sitta vid datorn. Men nu känner jag faktiskt att jag vill komma igång igen. Man tänker varje dag *ooh detta måste jag skriva i bloggen* men så blir det aldrig...

Om en vecka fyller jag hela 15år. woow. Då är jag byxmyndig och får cykla utan cykelhjälm. Det första jag ska göra när jag får pengar är att ta moppekort. Fyfan vad jag ska köra sen ;)

Maia är frisk nu, och under igångsättning. Men alla andra hästar i stallet är nu sjuka istället. Lite halvkul sådär -.-

Anyway. Nu ska jag försöka uppdatera lite bättre, snart falsterbo och allt! Måste ju göra en liten lista på vad jag ska köpa och så (a) först ska jag gå ner och äta.

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0