Läste på Johanna Grants blogg att efter en olyckshändelse, så fick de ta bort hennes fina skäck Chaboukie. Så hemskt tragiskt. Man vet ju själv hur hemskt det är att förlora den man älskar, och Johanna har gjort ett sånt fantastiskt bra jobb men honom. Jag fick tårar i ögonen när jag läste det. Man tänker inte på hur fort det faktiskt kan gå, och hur fel det kan bli.

Jag var tvungen att gå ut i mysa och pussa lite extra på min stjärna. Lev livet, medans du har det i dina händer



Jag gråter för dej Johanna. Du ska veta att du har gjort världens bästa jobb med Chaboukie. Ni var obeskrivligt fina tillsammans. Du är inte värd det här.

R.I.P Världens finaste Chaboukie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0