"Ni vet inte hur svår min ponny är"

läs och ta till er bortskämda skitungar

Asså är det bara jag som stör mej på sånt här? När folk får kommentarer på sina bloggar om hur dom rider osv. svarar dom typ alltid "men sitt upp och prova själv ska du få se hur lätt det är" eller "han är faktiskt jätte svår riden". Asså shit my goodness. Sure det finns ponnysar som är svårare än andra, man då får man ju välja en efter vad man själv klarar av? Ser man på en film att en tjej rider som en kossa, så kan hon ju inte skylla på att ponnyn är svårriden? Bara för att hästen är svår, behöver man inte själv rida dåligt? Nej, sånt blir jag bara irriterad på. Och hoppa upp själv då, asså ni skulle aldrig låta dom hoppa upp endå så håll käften stängd för ert eget bästa.
Eller har jag fel?

Hahah fick lite rage bara, klaga inte på att era ponnysar är svår ridna, gör det bästa av situationen och förbättra din ridning så att den passar just den hästen du rider istället. Svårare än så behöver det faktiskt inte vara!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Håller med! Men sen tycker jag inte om elaka kommentarer på ridbilder/filmer för man kan inte veta hur hästen var just det passet. Sen klart att hästen kan va svårriden, men som du skrev, då får man ju anpassa sin ridning. :) Sen är ju inte alla perfekta och det tycker jag man får acceptera, alla gör ju sitt bästa :)

2011-06-06 @ 20:48:53
URL: http://juliaolovisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sv; Jaa eller hur, det är bara så onödigt att lägga energi på att trycka ner andra -.-

2011-06-07 @ 18:43:00
URL: http://juliaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0