Dag 1 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.

1. Hoppa fallskärm eller bungyjump.
2. dyka med tuber någonstans i världen.
3. Se mina favorit artister live.
4. Tävla SM i hoppning.
5. Hacka någons dator...
6. Köpa en Ferrari.. (y)
7. Kaxa mot en lärare.
8. Få bra betyg.
9. Bli rik.
10. Kunna köpa vad jag vill, när jag vill.
'
-----------------------------------------------------------
'
Dag 1: Tio saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: Nio saker om mig själv.
Dag 3: Åtta sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: Sju saker jag ofta tänker på.
Dag 5: Sex kändisar jag tycker är ursnygga.
Dag 6: Fem saker jag tycker om att göra.
Dag 7: Fyra saker jag har köpt den senaste månaden.
Dag 8: Tre favoritlåtar.
Dag 9: Två saker jag hatar.
Dag 10: En bekännelse.
'
// JULIJAH (bilden vill inte..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0