Dag 3 - Det här behöver jag träna mer på

Jag behöver träna mer på att ha vänsterhanden intill mankammen, istället för att göra "ledande tygeltag" med den hela tiden. Men jag gör inte det, för att hon drar till höger när man går i vänster varv och då känns det naturligt att "svänga" med handen. Men det ger ju motsatsen,vilket innebär att hon går ännu längre ut till höger xD
Vilket problem, men ja, det är vad jag behöver träna på.
en bild från första träningen hemma med henne förra året :')
pusshaaaj

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Tack så mycket. För tillfället finns alla nosgrimmor endast i svart. Kanske tar fram bruna längre fram i tiden. :)

2011-10-04 @ 10:03:56
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0