Inget stall idag heller..

Hej,
igår var första gången på 10 dagar som jag träffade min ponny.
Så gullig hin va och kom gnäggandes och springandes till mig i hagen.. :')
sen släppte vi henne en stund i ridhuset, först så följde hon typ bara efter mig, men efter en stund så fattade hon att hon fick springa själv. Så då blev det lite bocksprång och annat.
Tog också foto på både henne, Choice och Quizzi, ska se om kameran och datorn vill samarbeta idag så ska alla bilder upp. Räkna med en bildbomb ändå från när jag vann i Torns, haha.
'
Idag så var jag i skolan och trodde, skadeglatt, att jag skulle smitta ner alla då jag fortfarande är halvsjuk. Men sen fick jag veta att jag inte smittar för jag går på antibioktika.. :(
Nu ska jag vila och chatta med min bejb så bloggar jag nog sen ikväll oxå :)

see yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0