Min vanliga ursäkt..

Som ni kanske märkte så bloggade jag inte igår, men det gjorde Mathilda.
I alla fall så får jag väl använda mig av min gamla vanliga ursäkt "jag hade inte tid" men denna gången är det faktiskt sant. På morgonen åkte jag till svedala till världens bästa kille <3
bild från Gamleby, jaoo (y)
'
och stannade där till halv 5, då pappa kom och hämtade mig. Sen hem, äta och direkt till stallet där jag gick med Qaiza plutten och gjorde i ordning till mammas hästar också. Sen var klockan 8 och så hem, duscha och sen ville jag bara chilla ^^
Men jag undrar om ni skulle vilja ha nyare bilder på Quizzi ? För han har förändrats.
drar snart till skolan, och så får vi se vad som händer senare.
pusssshaaj


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nya bilder!

2011-10-04 @ 07:58:26
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0