Gamlebyyy

Hejsan,
anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har haft en uuunderbar vecka i gamleby med skolan (y)
Den bästa veckan på lääänge.
egentligen så har det inte hänt så mycket... men jag fyllde år, inte kul att bli gräddad..
Men jag har inte träffat min ponny sen i söndags, så lite deppigt är det allt. Får träffa henne imorgon.
Har inte så mycket att skriva och jag fick inte ta med min systemkamera, så har inga bilder heller D:
ska se om jag kan "låna" några av min kompis, hon fotade 450 bilder varav miinst 50 är på mej xd
haha, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu,
seees
haha, vi kom lite fel på hindret, vilket man ser, menmen.
Flyinge Hästsportkulubb i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0