Torns RF

Tja alla söta.
Igår va jag och tävlade min äääääälskade ponny ! :D
Och vi stannade ju ut oss förra helgen, dock va det nog mest mitt fel andra gången, menmen.
Vi startade LB och LB+5.
Hon va awsomefin, dock va hon väääldigt stark och gick inte riktigt att svänga på framhoppningen, men på banan så tog jag snäva svängar ^^
Och tro det eller ej, men jag vann, båda klasserna ! :D (yyy)
älskade ponnyplutt, vad skulle jag göa utan dej ? ;o
Fast, det va inga roliga priser. Fick ett presentkort på ELT-häst och hund i första, och i andra ngt hästschampoo.
Kommer bilder sen, men datorn vill inte alls :/
ni får stå ut med en gammal vinnarbild :p


min sessa i björbäck (y)
pusshaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0