:D

Världens sämsta update! Sorry för det! Men jag har haft fullt upp och bara inte hunnit sitta vid datorn och blogga!
Igår red jag ut med Emilia och Julia. Jag och Julia bytade häst, för hon vågade inte galoppera på Grålle (han blir totaly crazy och skenar), så jag red grålle, haha han är en b-ponny på 122cm! Och jag älskar den hästen! Han är så himla mysig, och jag älskar galna hästar! Jag tävlade honom lite i vintras, för han e lite taskig mot Julia när dom ska tävla :/
Sen på kvällen var jag och ngra kompisar på Jägers (disco) cp tråkigt vare :P Nog de sämsta jägers jag vatt på. och jag va sjukt trött hela kvällen haha.

Idag vaknade vi hos Elin och jag kollade på Patrik 1,5 medans Elin och Mathilda kollade på Toy story haha töntar. Sen stack vi till Kyra K outlet butiken och där fanns massa snygga bruna träns, gud vad jag längtar tills jag får min bruna sadel! Sen stack vi förbi häst och ryttare och där fanns en sån 25kr låda, så jag köpte ett par sporrar som jag kan ha på Chino (andvänder INTE sporrar på Maia, gjorde det innan men hon har blivit så känslig) för jag har gjort av med mina, jag e duktig (Y)

Sen red jag ut på Maia, hon var riktigt riktigt fin! Helt underbra känsla att rida henne när hon är så! Det stog ett hinder på ett ställe, som jag satte upp till 115 och hon bara flög över! Jag brukar inte hoppa så högt, men ibland vill man bara känna på dom lxm. Det finns värkligen ingen som är i närheten av att betyda så mkt för mej som hon gör! Och som har en sån otrolig Kapacitet!

Mathilda Antman & Siwan Mai
Tillsammans är vi en



Nu ska jag åka på Bio med familjen och se Grown Ups!
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: elin

vi är ju dock inte töntar, du kn va tönt som glor på bögsex :D:D:D:D:D

2010-08-29 @ 12:30:30
Postat av: Lovisa

Grown Ups verkar sjukt rolig! Haha min kompis morbror är med i Patrik 1,5xD

2010-08-29 @ 18:03:38
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0