dagen idag:D

hallå alla som läser vår blogg! :DD

Idag har det vatt skola igen :/
det e ju både kul o inte, men vi hade iaf gympa o då klarade jag att simmma
en hel längd (25 m) under vattnet!! dock inte i närheten av mitt rekord som e
40 (!!) m. Va med denbästa i skolan idag igen, wwwwwiiiiiiieeee<33
 
sen kom man hem o ringde till mathildas mamma o fick en klipptid,
gick ner o toppade håret o blev riktigt nöjd!:DD
efter åkte man till stallet o så fort min älskade ponny hör min röst
så tar hon fram huvet o typ mummel-gnäggar? kan man skriva så?
ajjah hon gjorde iaf det igen...<33
sen tar man ut henne, skrittar ut henne om jag ska va noga,
hon har blitt så x3mt duktig på det!:)
i början kunde man knappt rida henne till padocken för allt va läskigt o
man ville vända o gå hem.. men som sagt har hon blitt ssuper duktig!!
sen kom man ti' ica när klockan var 5 i 8 (dom stänger 8) o handlar det vi ska e ute ut
ica igen 3 min över 8.
sen åt man o nu sitter man här igen ni får gärna kolla in min NYA blogg ssom inte
handlar om min ponny utan bara om mitt liv<3 www.hheyjulija.bloggplatsen.se
puuuusssssaaaar o kkkrraaammmaaar från

Kommentarer
Postat av: mathilda

Sv: Nä, det var starkare konturer på mej och maia än på bilden på dej o qaiza. Ta nya bilder med starkare konturer, eller gör dom själv, så kan kanske bilderna bli lite bättre oxå ;)

2010-08-24 @ 18:48:43
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0