dddduuummmm jjuuullliiijjjjaaa!! :@@

Nu har jag vatt sämst på att blogga igen men ni får tyvärr stå ut;PP

idag tävlade jag med vvvvääääärrrrllllddddeeeennnnssss bbbbääääässssttttaaaa ponny<333

nollade både LB (1 m) där jag kom 5:D tyvärr var det bara 4(!!) placeradeD: mennnmenn
o en LB+5 (105 cm) där kom jau 12 (10 placerade) började ligga på en 4 (!!) plats men blev
nerputtad D:

ajjja, nu e nästa tävling på söndag när man ska vah med i lund, där ska man hoppa LB LB finns LA
men min tränare tycker inte att jag ska hoppa LA än... ajjja, nån nolla till så ändrar hon sej *hoppas jag*
XXXDDDD

sssaaakkkknnnnnaaaaarrr MIN BILLY BULA MEST!!!<3
ska väl förhoppningsvis till globen i höst, o då ska man hälsa på bbbiiiillllllllyyy<333

ajja hejdå allla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0