Fredagen den 13 :O

Nu kom jag och tänka på att det är fredagen den 13 idag! Jag har iaf inte haft otur idag ;)
Men såhär i oturen kan de behövas en outfit, hehe.
Jag har börjat gilla vitt! Inte sånna helt vita schabrak kanske men ja, ni fattar.

Gjord i paint för jag har inte tillgång till photoshop på denna datan xP



Denna tycker jag är SKITsnygg! Stilrent men endå fin!

Schabrak- Lamicell College Collection
Benskydd- Haglunds (hastprodukter.se) Min pappa ska ta in de på sin hemsida, så då ska jag köpa dom av honom!
Pannband- Swarovski


Kommentarer
Postat av: Mathilda <33

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVVV!!!!! <33333

2010-08-14 @ 19:11:06
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0