Maia 23/8

Red ut med Emilia och Hajen, Maia var fin :)
kan fortfarande inte smälta hur fin hon var i andra klassen på tävlingen igår :') Men jag förstår mej fortfarande inte på henne riktigt, men det har faktiskt blivit bättre! Undrar hur det ska gå när vi ska sälja henne? Hon är ju så extremt speciell, och man måste värkligen lära känna henne för att kunna tycka om att rida henne!


Jag diggar denna bilden asså! :D

Btw, så ligger min kamera i bilen, som pappa har, som är iväg, så jag kan inte lägga in filmen än, men gör det när han kmr hem!
Nu ska jag göra en ny header!



Kommentarer
Postat av: mathilda <33

Den bilden är grymast!! :P

2010-08-27 @ 15:46:48
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0