Malmö Horseshow 2010

Hej gays!
Var ju på Malmö Horseshow idag! Åkte dit med Mathilda M, och sen träffade vi Lovisa och Julija där! Asså guud vad lite affärer det var! Jag blev jätteledsen, det fanns inte ens ett enda swarovskipannband på HELA mässan :'( haha, men iallafall så träffade jag världen bästa Fanny och världens bästa Julia Lindgren! Älsklingarna saknar er redan, blöö,
Först stog vi vid vattenhindret och kollade på heestarna där. Typ alla slog i med magen och hoppade jätteläskigt, det var läskigt :S Men sen gick vi till tivolisaken och åkte sån uppblåsbar rutshibana (hur van stavas det!?) Det har regnat hela dagen, så där va genomblött, så vi blev blöta, vääldigt blöta :( Men kul hade vi!! :D

Ja, jag ska iaf inte tävla imon. Regnet värkligen öser ner, och Maia hoppar inte bra när underlaget suger. Så jag har anmält till Klagshamn nästa helg ist. Bara LC och LC+5 för dt var de högsta som fanns :P

Kiisss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det var super kul!!! <333 :D :D

2010-08-14 @ 21:09:30
URL: http://minipimpim.blogg.se/
Postat av: fannnnybannny

FINAST !!!!!<3

2010-08-14 @ 21:11:29
Postat av: Lovisa

Wiiee, det va kul:D

2010-08-14 @ 23:05:24
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0