Skolan börjar :D

Snart börjar skolan! Jag tycker att det ska bli superduperkul! Träffa alla vänner och ovänner igen (a) Och vi som går på Killebäckskolan kommer dessutom till en HELT NYBYGGD SKOLA! Hör hört att det ska vara glaspartier större delen av skolan, smart (y) och att det är nästan för fint för att vara en skola. Haha, hoppas nu den förblir fin då xD Men ja, jag läängtar värkligen! Bara 3 (!!) dagar kvar! Sommarlovet har gått extremt fort asså!
Och dessutom börjar snart innesäsongen, jag älskar att hoppa inne, det är så mycket mysigare stämning och Maia går mycke bättre innomhus också!

Jag har dåligt med bilder :(

Kiss

Kommentarer
Postat av: Mathilda :P <33

Jaaa, det ska bli kul att träffa alla, men det är roligare med sommarlov ^^ <3

2010-08-15 @ 20:07:46
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0