Skolan

Omg vad kul det är att vara tbx till skolan igen! Jag har faktiskt saknat alla idioter, och alla oidioter också ;) Skoldagen har tillbringats med bästavä sofia och vi bara gått rundvanring i den nya skolan och utforskat, gått vilse och skrattat så vi hållt på att dö. HAHA alla nya (och gamla) måste tro att jag är dumi huvet (vilket jag är) men det är alltid så jävla kul att se deras miner när jag får mina ryck. Haha om man inte känner mej, så tror nog dom flesta att jag har ngn allvarlig sjukdom. men jaja, sån e jag haha xD


Igår efter hovslagare, sadelmakare, hämntnig av lillebror på rugby (!!), så åkte vi in till nova och köpte lite saker inför skolan, här kommer en bild på de, haha intressant jag vet (a)



Haha, jaa. Det var lite utanför hästvärlden, och ni får jättegärna komma med förslag på vad jag ska skriva om, frågor och sånt mm :) Allting tas tacksamt emot <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0