Tävling Frosta

Efter många om och men så blev det så att vi åkte till tävlingen endå. Kännde på underlaget och om det inte va bra så kunde vi ju bara åka hem igen! Det var iaf bra, så vi tog ut Maia. Jag hade glömt plastrongen hemma, så jag fick rida men toapapper runt halsen.. xD Det går de med!

Men iaf, så var min tränare med. Och till en börjag känndes maia pigg och taggad, med efter att ha gjort alla dom övningar och sånt som Kristina sa, så var hon helt slut, och sög inte mot ett enda hinder.

Fick iaf ett stopp på första hindret -.- sen igenom hela felfritt allså 4fel.  Sen fick jag inte starta LB+5 för Kristina, så då blev det bara en klass. det var lite synd, för Maia går alltid bäst i andra klassen.

Men jaja, ska iväg och hoppa en LC i Klagshamn nästa helg, bara för att ha kul. Efter tingsryd har hon vart helkonstig :'( Vill inte ens gå in i transporten som hon nästan sprang i i innan... Blev inga bilder, för mamma hatar att fota och sånt, så hon fick slippa det idag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mathilda :P <33

vad synd. :/

Men hoppas att det går bra nästa helg. (Y) :P

2010-08-15 @ 20:05:58
URL: http://minipimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0