Tävling Klagshamn 22/8

Tävlade ju i Klaggshamn idag. Jag är sjukt nöjd över min fina ponny, hon har gått superbra!

LC:
Framhoppningsbanan var en enda lerpöl och gick inte att hoppa på, enligt mej, men jag hoppade några språng endå, och det fanns ingenstans att rida fram på.. Så hon var väl inte så förberädd för att gå in på banan när hon skulle. Hon var ÖVERpigg och sparkade bakut och höll på för att jag inte lät henne springa^^ söte, iaf, jag red riktigt riktigt dåligt, men hon ställde upp endå, tills första hindret i omhoppningen då jag lägger henne påtok för fel, och typ styr henne in i hinderstödet=hon har inte en chans att hoppa och stannar, men hade hon hoppat så hade det antagligen gått ennu felare. så 6fel, 2 för överskriden maxtid. Var så JÄVLA förbannad på mej själv, för att jag bara för att det är lågt, tror att jag kan rida hur som helst, FY

Efteranmälde..
LC+5
Hoppade inte fram alls, men eftersom att jag var först så  fick jag rida fram lite på banan ist. Hon var lika pigg och fin i denna klassen som förra, kommer rätt på alla hinder och flyger över som ingenting. Faan vad underbar hon är, men ja, det är ingen häst som man åker på iaf! Jag tog långa svängar i omhoppningen och kom precis utanför placering, 6a av 5 placerade. C och D va ihopslagna, blev 3a i C :))


Varför kan jag inte bara acceptera och ta imot hur fin du igentligen är?

Film kommer imon :D

Kisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0