02 - Min första häst

BAMBI♥

Min första häst hette (heter?) Bambi. Hon var född 1993 och var en kolsvart liten shettis som var sjukt envis men endå snäll. Jag fick henne 1998 alltså när jag var 2år och red då alltid utan skor och utan stigbyglar. När mamma tvingade mej ha stigbyglar blev jag skitsur. Jag lät heller aldrig någon annan rida på Bambi. Hon var min, och ville någon rida fick dom väl skaffa sej en egen ponny. Haha
Jag hade bambi tills jag var 5år sen såldes hon till en ridskola där hon står än idag om hon inte galopperat vidare till trappalanda.. Har tyvärr ingen kontakt alls med henne längre.


haha gulligt ^^


Kommentarer
Postat av: AMANDA !

hahahahhahah fan vad söta ni är :D <3

2010-12-22 @ 20:47:41
URL: http://namnetspelaringenroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0