06 - Vad jag vill bli

Jag vill bli och har alltid velat bli veterinär. Tyvärr lär inte mina betyg räcka till det, men det är mitt drömyrke.
Jag tänker ganska ofta på vad jag vill bli och vad jag ska välja för linje. Men det är värkligen jättesvårt! Förut har jag velat gå på Bollerup, ett häst och lantbruksgymnasium som ligger ganska nära mej. Men det är totalt uteslutet nu, haha jag vill göra något jag kan käna pengar på och kunna försörja mej själv.

Detta skulle jag tänka mej att joba med:
- Dietist (haha ja faktiskt xD)
- Jobba på något företag som har med datorer och pappersarbete att göra
- Egenföretagare (vett dock inte med vad)

Helst av allt skulle jag vilja bli veterinär och ha en klinik hemma på en gård på landet. En stor gård med ett/två megastall. Massor av inackorderingar och med gämna mellanrum skulle jag vilja ta hem en lastbil med ponnysar från Irland. Ha några duktiga tjejer som hjälper mej att rida och tävla dom och sen sälja dom. Alltså ha lite försäljningsstall och samtidigt vara veterinär skulle vara mitt drömyrke.

Men jag vet att jag förmodligen kommer att sitta på någon sketen liten statoilmack mitt ute i shotaheiti med de betygen jag har hahahah xD






Kommentarer
Postat av: Anonym

har du as dåliga betyg? ;D du kan inte ha sämre än mej haha <3

2010-12-27 @ 21:35:03
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a

sv-hah vad har du då? ;) <3

2010-12-28 @ 12:52:17
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0