Bildbomb

Va ute och fotade mina hästapållar innan idag, så nu kommer en liten bildbomb på dom! Tyvärr oredigerade eftersom jag inta har något redigeringsprogram på denna datorn!




Haha! de började med att jag inte hittade min hjälm. Jag gick ut o kollade i transporten, och ja där låg den. Så jag tog tag i den och började lixom gå. Men kom ingenstans! Hahah, då hade hjälmen fryst fast i golvet xD

Hämtade älsklingsponny i hagen o hon kom med örenen frammåt och ropade "mamma, mamma han slog mej"

Sen släppte vi ut Maia o Chino på ridbanan tillsammans, och dom började klia varandra direkt!

Sen blev de jobbigt, så då fick hon vila lite..

Sen blev vi hungriga så då fick fölisen dia lite från mamma ;)

Men sen ställde sej mamma i vägen precis där fölisen skulle gå! ååååh




Raaacceee!


Sen tog vi in dom och jag fixade Chino!

Red Chino med Emilia och Zirco.


Emilia o Zirco


Hejsan söt bild, ska redigeras och upp på väggen i stort format!

Sen va det Maias tur!

Denna ska också skrivas ut och upp på väggen!

Red Maia med Emilia och hennes andra ponny Hajen,

Jag älskar min ponny mest av allt!


Dampfilm kommer snart på Maia också! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0