dan idag

hejhopp,
idag så har det vatt en chill dag (y'
började med klassråd, sen hade 9:orna luciståg så då kollade men på det, sen så hade vi svenska fast vi städade skåpen ist. Efter det så hade vi engelska där vi gjorde nåt jag inte kommer ihåg ? xD
sen hade vi lunch, då fick vi lussebullar !! :DD mums.
efter det så hade vi spanska, där gick vi bara egenom ngt papper. nästsista lektionen va gympa, då vi bara körde mörker gömme :D sen NO där vi bara tittade på en film :D visserligen en äcklig film so handlade om insekter, men det e bättre än att jobba....nu har jag precis kommit hem o sen när mamma kommer hem så ska jag till stallet, men det blir ingen ridning för mej idag eftersom att hon har gått hårt 5 dagar i rad.
så jag hör av mej sen
puss så länge

Kommentarer
Postat av: emma

fin bild! <3

2010-12-13 @ 16:11:37
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0