discoo

hhej,
igår så va an ju me emma och alexi på disco :)
men ingen dansade, så då gjorde inte vi heller det dt slutade med att vi hamnade på en toa o sbackade skiit :PP
sen så vid halv tio typ? så gick vi ut o hade suupeer skoj i snön :))) hahaha, o måste bara lägga upp en kommentar som alexi sa "jasså, dt e däär...." skriver inte hela, för att..ja..
men åter till ämnet, jag o emma typ hoppade o spreng o hade über kul <3 o alexi bah "jag kan inte gå i mina höga klackar" hon sa så hela kvällen xDDDD fyyy, vad skojj vi hade <3
sen så kom emmas pappa o hämtade mej o emma vid 24 o sen så kom vi till henne o snackade lite o la oss. :)
idag så vaknade vi typ 9 ? o så snackade vi lite, sen så tog vi på oss, åt frukoat, satt vid datorn innan mamma kom o hämtade mej för att vi skulle shoppa julklappar ;))
dt blev några st i alla fall (tack för B-day presenten emma <33)
sen så kom vi hem vid halv 6 då va dt bara iväg till stallet där jag pysslade om min häst o kunde tom rycka manen *stolt* sen kom man hem o har bah chillat nu. ska lägga mej för jag e trött -.-
så pusspuss

Kommentarer
Postat av: emma

hihi, varsågood :D haha, alexis kommentar! så klockren! :D

kvällen var helt awesome, älskar diiig! ♥

2010-12-19 @ 10:16:46
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0